Thursday, August 30, 2012

Gezuar ditelindjen "My angel"

Dita sot eshte speciale per mua, ashtu si ka qene cdo 30 gusht i ketyre 12 viteve te fundit. Shoqja ime e ngushte, Edi ka ditelindjen! Ne fakt ndihem pak ne faj, sepse per here te pare ne keto 12 vjet kam shkelur traditen, e cila konsiston ne dergimin e para, ne oren 00.00 te nates, te urimit i cili me shume se sa urim eshte nje hartim. Por dje isha aq e lodhur saqe me zuri gjumi qe ne oren 22.00 dhe as zilja qe kisha vene per ne dymbedhjete nuk me beri derman. Kush na njeh, e njeh shume mire lidhjen tone, aq sa kur takojme ndonje shoqe/shok te gjimnazit pyetje e pare qe na bejne eshte: "Prape bashke ju?" Eh...prape bashke ne! Gjithmone bashke ne :) Kemi qe ne gjimnaze qe jemi bashke, per te vazhduar ne shkolle te larte dhe tashme prej kater vitesh edhe ne pune, bashke, nje here shpatull me shpatull, nje here perballe, e here te tjera kurriz me kurriz, varet nga pozicioni qe kemi qene te ulura, ama gjithmone bashke! :)As me motren time nuk kam ndare ndonjehere aq shume gjera, histori, mendime, ndjenja, gezim, dhimbje, dashuri sa me te! Ashtu sic i shkruajta edhe ne mesazh sot, edhe pse shume njerez hyjne e dalin ne jeten time, vendi i saj ka qene dhe do te jete gjithmone aty, ne rradhen e para!
"Ka njerez qe i gezohen miqesive nje mujore, apo nje vjecare, apo akoma me keq, miqesive online me njerez qe mund edhe mos ti kene takuar kurre, por qe me lehtesine me te madhe i quajne miq te ngushte! Mua me vjen per te qeshur sa here degjoj histori te tilla, sepse per mua miqesia, ajo me "M" te madhe eshte nje nga gjerat e shenjta ne jete! Eshte me fat ai kush e ka provuar vertet dhe une jam me fat qe per dymbedhjete vjet rresht kam patur prane meje, ne te mire e ne te keqe, ne paqe dhe sherre :P miken time te vetme dhe te ngushte! Lum kush provon miqesi te tilla! Dhe mjere kush i gezohet miqesive boshe!"

"My angel" u befsh edhe 100! Te dua shume! Your "pill" :) <3 <3 <3


P.S: Dhuraten ta kam blere, po me vinte shume turp te ta thoja...e kam HARRUAR ne shtepi...:'(

 
    Viti i Ri 2011

    Koncerti i Snoop Dog, ne Prishtine

    Corfuz 2011, duke kercyer tallava :D

    Corfuz 2011, duke bere kalendarin e pervitshem qe e blejme vetem vete :D

         @ Folie, te dasma e Edlira Cepanit dhe Gert Bogdanit

            @Planet Bar
                     Kur ishim te reja dhe te dobta...:P
                             @ Lollipop, ne nje nate speciale per mua...:)
    Corfuz
   


11 comments:

  1. Ca dhurate me shume dua une? :)

    ja dhe pergjigjja for my superpill! :)Instead of making me better, your not making me ill, ndonjehere dhe po po i love you anyway! :D

    http://www.youtube.com/watch?v=JDKGWaCglRM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee e di qe ndonjehere po, por sic e the kaq ngjitur vetem binjaket siemez mund te rrine, keshut qe besoj eshte normale deshira (reciproke :D) qe kemi per t'u kapur me shpulla....hahahahahahahahaa <3 <3 <3

      Delete
    2. ahahahahah ne tashi tu u zi :DDD :* :* Do bejme nje video si Cicjeta dhe Ingriti mi? :PPP

      Delete
  2. Lum ju per njera-tjetren! E njoh shume mire kete lloj miqesie, sepse dhe une e kam nje te tille dhe sinqerisht ndjehem me fat! Sic e ke thene dhe ti Aulona "Mjere ata qe u gezohen miqesive 2-3 mujore, apo aq me keq atyre virtuale". Shume njerez jane te destinuar te deshtojne ne kete aspekt, sepse s'dijne te vleresojne shoqerine dhe mbi te gjitha jane shume egoiste, ndaj vec kur i sheh, 3 muaj me nje shoqe "te ngushte" dhe pas 3 muajsh te tjere me nje tjeter... :-) Jeni super kinge te dyja!
    Me respekt te madh, Fior Di Pera! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa Fior, sa ma bere qejfin qe gjete menyren per te shkruar edhe ketu ne blog :) Te falenderoj shume per fjalet dhe qe je gjithmone aktive :)

      Delete
    2. jeni si binjake te dyja.. eshte shume vajz e mire,, kemi bere intervisten bashke., genta

      Delete
  3. Ju kam pare disa here neper Bllok dhe kam menduar se jeni motra :)
    Marsida

    ReplyDelete
  4. Qofshi gjithmone keshtu.:))

    ReplyDelete
  5. Qofshi keshtu gjithmone.:))

    ReplyDelete
  6. sa shpifur del ne foto kur perpiqesh te besh si sexy

    ReplyDelete