Tuesday, August 21, 2012

It's a new day, it's a new life, and i'm feeling goooood!!

Sa bukur wshtw kur ke shoqe tw mira, tw cilat tw falin jo vetwm shumw dashuri, por edhe tw qepin rroba tw bukura :D Sic eshte rasti i Esmeraldes, vajzes nga Vlora te cilen e kam njohur ketu e kater vjet me pare, kur erdhi te merrte pjese ne nje konkurs qe zhvillonte gazeta Paloma. Me beri pershtypje qe kur e takova heren e pare. Kishte ardhur me nje dhurate per mua, nje varse shume te bukur ne forme zemre. Me shprehu simpatine qe kishte per mua dhe per punen time. Kuptohet qe ne te tilla raste te behet shume qejfi, mbi te gjitha per xhestin. Qe nga ajo dite, me Esmeralden kam nje miqesi shume te mire, e cila edhe pse ne distance duke qene se ajo jeton ne Vlore, mbahet e gjalle me ane te takimeve qe bejme sa here qe vjen ne Tirane, ose kur shkoj une ne Vlore.

E keqja eshte qe, qe nga ajo dhurate e pare, Alda me ka mesuar keq, pasi vazhdon te me perkedhele me dhurata ne cdo takim :P Duke qene se ka pasion dhe mbi te gjitha talent stilimin, ajo vazhdimisht stilon dhe qep veshje per mua. Fundi qe kam veshur ne kete foto eshte i preferuari im. Eshte shume vajzeror, cope e bardhe dhe persiper ka te qendisura lule ne ngjyre portokalli.Duke qene se dihet tashme pasioni im per ngjyrat, e kam kombinuar me nje bluze ngjyre gurkali dhe me canten time te preferuar te momentit, seriosh ne ngjyre portokalli.Por mendoj se aksesori qe i ka dhene ate prekjen finale, gjithe veshjes, eshe rripi kaf. I adhuroj rripat ne mes, pasi me duket se vene me ne pah feminilitetin dhe i japin "shije" cdo veshje, njesoj si ai piperi ne fund qe i hidhet gjelles dhe qe ben gjithe diferencen!

Duke qene se sot jam ngritur ne nje mood te mire dhe kam gjithe mengjesin qe degjoj kete kenge, ju pershendes dhe ju me te.





5 comments:

  1. Te ecte mbare dita sepse keshtu na jep ide edhe neve...me pelqen rripi jot tek beli :) shume bukur

    ReplyDelete
  2. Lonushe moj...ajo goca nga Vlora vazhdon te te adhuroje si diten e pare qe te ka njohur :D Eshte fat te njohesh nje Aulone si ty,aq me teper ta kesh mike ! Jo me kot ta kam vendosur dhe ate pseudonimin "trilece "...je embelsire ne fytyre dhe ne shpirt ! Kaq kisha (goca nga Vlora) :D <3

    ReplyDelete
  3. ke te dashur ti ?
    sqenke bash e bukur mirepo qenke sexy :)
    kiss

    ReplyDelete
  4. Edhe canta ime ka kete ngjyre :-))) shume bukur foto e shkrimet :-)))

    ReplyDelete