Saturday, January 26, 2013

Behu burre!

Deri para disa kohesh nese shikoje nje kombinim te tille, pulover me rombe dhe kemishe poshte, automatikisht e etiketoje ate si nje veshje per burra! Sot fatmiresisht gjerat kane ndryshuar dhe mendesi te tilla nuk ekzitojne me. Fal tendencave te vazhdueshme qe stilistet ofrojne, stili masculine eshte shnderruar ne nje trend te cilin e kane perqafuar shume femra.Te rrembesh veshja nga garderoba e te dashurit, burrit, apo edhe babit eshte kthyer ne argetimin me te madh te vajzave, por edhe ne stresin me te madh te meshkujve qe tashme u duhet te ndajne garderoben me partneret e tyre. Pikerisht kete kam bere edhe une me kete veshje, pulovres time me rombe (dhe duhet te pranoj qe rombet me pelqejne shume) i shtova poshte kemishen e te dashurit tim. Nuk e mohoj qe sa here me duhet ndonje kemishe, gjeja e pare qe bej eshte ti drejtohem garderobes se tij, duke qene se ka pafund te tilla me ngjyra dhe stile te ndryshme. Pjesa tjeter e veshjes eshte e imja. Kohet e fundit kam filluar gjithnje e me shume te synoj drejt komoditetit dhe cfare veshje mund te kete me komode se sa xhinset? Edhe pse ne darke, kur bej zakonisht gati veshjet, nxjerr fustane, ose funde (qe une i dashuroj) ne mengjes pertoj dhe kthem serish te xhinset, modeli i preferuar i te cilave eshte ky qe kam veshur ne keto foto, ose sic quhet ndryshe cowboys (xhinKSe kaubojse :D). Per ta mbyllur, keshilla qe do t'ju jepja te gjithave eshte:Bej dhe ti si une! Behu burre! :D

10 comments:

  1. Love the way you write, thank you for sharing. I like your lipstick. :)

    ReplyDelete
  2. shume e bukur veshja, vetem ai rripi i bardhe nuk duhej :(

    ReplyDelete
  3. me like shume stili i veshjes,,,e kam provuar edhe une para disa kohesh dhe eshte shume in,,,,,ti yii,,,ate trupin sa zili ta kam

    ReplyDelete
  4. Me pelqen shume. Stilin masculine e perdor shpesh dhe kombinimi qe ke bere ti me pelqen

    ReplyDelete
  5. Sado te perpiqesh te dukesh 'burre' per nje vajze si ty eshte e pamundur

    Puthje dhe perqafime

    reasnotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pavaresisht titullit qe ke zgjedhur je me femer se kurre

    Lira

    ReplyDelete
  7. Te shkon pa mase. Jam nje perdoruese e rregullt e stilit masculine :P

    ReplyDelete
  8. Shume bukur, me pelqen stili mashkullor i nderthurur me femeror!!x

    ReplyDelete
  9. Une vishem keshtu prej hallit, sepse punoj ne ambjent meshkujt, por pranoj qe eshte shume stil i rehatshem.
    p.s.: me erdhi keq kur lexova tek anabel per debatin me ate kengetarin. çfaredo te keni thene nuk e meritoni nje kunderpergjigje te tille. Eshte shume acarues fakti qe ne Shqiperi akoma nuk kane sensin e te drejtes se autorit, por akoma me acaruese ishin komentet e njerezve: zoterine ne fjale e justifikonin dhe ju, paditesve, ju hidhnin fajin se "e keni krujt shume". keto jane pasqyre e nje shoqerie te qelbur nga kembet tek koka!

    ReplyDelete