Tuesday, November 27, 2012

Aulona dhe Fatma, thumba pa leke, sukses ne internet





Nuk kam kohe, nuk kam kohe, nuk kam kohe...por qejfi ma ka ta vendos nje post te ri. Si t'ja bej? Ok, po i bie shkurt! Meqe edhe ne postet e fundit qe kam vendosur, nje pjese e madhe e juaja me shkruajne dhe komentojne per "Thumb"-in, atehere edhe une po vendos nje interviste te fundit qe bashke me Fatmen kemi dhene per gazeten "Shqiptarja.com", si dhe link-un e emisionit "Takimi i Pasdites" ku ishim te ftuara javen e shkuar per te folur serish per "Thumbin". Me thene te drejten te "Takimi i Pasdites" ishim diku nga 10 minutshi i fundit, keshtu qe jam e sigurte qe s'do kete njeri nerva ta ndjeke deri  ne fund. Por kjo intervista, pervecse e shkurter them se eshte edhe e lezetshme, keshtu qe mos pertoni por lexoni :D


                                      Aulona dhe Fatma, thumba pa lekë, sukses në internet

                                                                   Takimi i Pasdites




6 comments:

  1. E lezetshme... Ju uroj shume sukses te dyjave !!

    ReplyDelete
  2. urime per emisionin,me pelqen pafund :)..te kam shume zili se te gjitha rrobat te vijn shume bukur...duhet te jesh sh e gjate ti prandaj :(..:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faleminderit shume! :) Edhe aq e gjate nuk jam, 1.70 (qe krahasuar me Fatmen qe eshte 1.78 dukem xhuxhe :P)

      Delete
  3. Jeni te mrekullushme te dyja ju ndjeke cdo dite

    ReplyDelete
  4. te fotoja me fustanin e kuq dhe te ajo me bluzen me viza me pelqen shum shum,dukesh fantastike. le pastaj sa me pelqen thumbi .miki

    ReplyDelete