Monday, November 26, 2012

Khaki


dhe pse tashme dihet boterisht qe jam nje adhuruese e madhe e ngjyrave te forta dhe te ndezura, eshte nje ngjyre brenda kategorise se atyre qe njihen si ngjyra te ftohta (ishalla s'ja kam futur kot me percaktimin) qe me pelqen shume: eshte ngjyra khaki. Ne pergjithesi ngjyra jeshile me pelqen shume, duke filluar nga nuancat e saj me te forta, e deri tek ato me te mbyllura, prandaj u lumturova shume qe ngjyra khahi, ose sic ndryshe i themi ngjyra ushtarake u rikthye serish ne mode kete vit. Mbaj mend para disa vitesh, kur doli moda e pantallonave ushtarake, une kisha nje pale te tilla dhe nuk i hiqja nga trupi aq shume me pelqenin :P Kuptohet ato pantallonat u hodhen menjehere, sapo moda iku dhe te vetmit qe vazhdonin t'i vishnin ishin ata puntoret te Ushtari i Panjohur :D :P Kete sezon qe trendi eshte rikthyer, une akoma nuk kam i kam blere nje pale pantallona te tilla dhe te them te drejten as ndonje veshje tjeter ne kete stil, megjithate dy dite me pare bleva nje pulover ngjyre khaki e cila me pelqeu sapo e pashe. Nuk ka asgje te jashtezakonshme, por me pelqeu kombinimi i khakis me ngjyren e arit. Veshja i perket dites se shtune paradite, nje dite pushimi (me ne fund) te cilen e shfrytezova per te dale nga shtepia pa asnje pike make up-i, por besoj se kjo kuptohet qarte dhe pa e theksuar une! :D
Fatmiresisht kete fundjave pata kohe per te pushuar dhe rimarr veten dhe pervecse nje dalje televizive, ku isha e ftuar per te folur per "Thumb", pjese tjeter te kohes e kalova duke u verdallisur sa ne nje divan ne tjetrin, nje here me Ipad ne dore, nje here duke luajtur me letra, e nje here duke dremitur! Me pak fjale, sic e kam thene dhe here te tjera, fundjava ideale!

41 comments:

  1. Me pelqen shume xhaketa!
    Kisses
    Ada

    ReplyDelete
  2. Po ashtu, me pelqen me shume xhaketa :D

    ReplyDelete
  3. ate canten mos e mba me se le nam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nese ti me jep nje arsye te forte perse nuk duhet ta mbaj canten (dhe jo kjo fjalia qe ke shkruar me siper) atehere une jo vetem qe s'do ta mbaj me, por edhe do ta dokumentoj kur ta hedh ne plehra ;)

      Delete
    2. ne radhe te par nqs nje cant apo dicka tjeter eshte e nje firme te njohur nuk do te thote qe detyrimisht eshte e bukur.per mendimin tim cantat e vogla me shume perdoren ne evenimente te ndryshme dhe jo ne peditshmeri,dhe per faktin qe ne femrat kemi shume gjera per te futur ne cante.po,cantat e vogla jan te bukura,por ne kete rast JO.duket si dicka e dal komplet jashte mode.ta ka prishur komplet veshjen(qe eshte e bukur dhe me pelqen).

      Delete
  4. aulona qe ti je nje vajze e "guximshme " ne te veshur kjo vihet re ne te gjitha postet e tjera,edhe disa nga ato qe vesh ti un sdo kisha guxim ti vishtja pooor sot po me pelqen shume....ndoshta se kto jane ngjyrat qe mua me pelqejn edhe i vesh me se shumti...se kur vesh ngjyrat e theksuara ose disa ngjyra bashke me duket vetja e cuditshme dhe mezi pres te shkoj ne shpi te nderrohem....se di pse kto cantat e vogla qe perdor ti sme terheqin....hera pare qe te shkruaj edhe pse i kam lexuar cdo dite postet ne blog..te uroj gjithe te mirat.edra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edra te faleminderit per komentin! Ne fakt, habitem qe te kam dhene pershtypjen se mbaj canta te vogla, sepse ne pergjithesi nuk para i mbaj, duke qene se jam person qe mbaj shume gjera brenda ne cante. Vetem aparati do nje cante me vete :P Gjithesesi mua me pelqejne cantat e vogla :)
      Te pershendes!

      Delete
  5. aulona, me pelqen sh si vajze dhe si gazetare. I ndjek me shuuum qejf "thumbat" e tu ne you tube, poooooooooooooooor :P mgjths dallohet fare qarte qe e ke qejf fashion dhe blogut tend ke deshire ti shtosh foto te veshjeve te tua, te keshilloj qe nqs nuk ke veshur dicka te vecante mos ta besh!!! veshjet e tua jane te thjeshta, te bkr, por te thjeshta dhe asnje nga ne nuk ia ben uaaa kur i sheh. ka disa raste kur ti ia fut edhe kot po kot fare ammaaa. Si psh ne perzgjedhjen e kepuceve apo cantave, sidomos ketyre te fundit. Canta ne kete post me duket si nje cante qe i ka dal moda para se te hynte ne mode :P dhe nje keshille e fundit, strecet, sbejne per ty :S me vjen shh keq nqs tingelloj sh e ashper, por srz duhet te ndryshosh nja dy gjera.
    P.S : hodha dhe une ca thumba :P Gjthsss te pergezoj per njeriun qe je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne radhe te pare, mua me vjen mire se komentet e tua kane filluar te permiresohen nga dita ne dite. Ke filluar te behesh me e embel dhe me e dashur dhe pervec kritikave dhe fjaleve te keqija, sikur po i nxjerr nga goja edhe ca fjale te mira ;) Me pelqeu ajo P.S-ja ne fund me thumbin, buzeqesha kur e lexova. Kjo do te thote qe midis meje dhe anonimes qe edhe pse e urren menyren se si vishem eshte ndjeksja ime me besnike, po vendoset nje marredhenie dhe komunikim i mire :)
      Kaq ishin fjalet e mira :P Me vjen keq, por do te te kundershtoj. Une mendoj se strecet jane per mua! Do te argumentoj mendimin tim? Kam kembe te gjata, deri diku te palestruara, te rregullta dhe vithe relativisht te bukura ;)Si mund te mos me shkojne mua strecet? Dhe qe te jeshe ti me e qete, po te them qe deri me sot je i vetmi person qe e thua kete, sepse s'ka mbetur njeri pa me thene te kunderten qe strecet, ose leggins duken shume bukur te mua. Iku kjo! Kalojme te tjera, canta qe nuk eshte ne mode. Qe mund te mos te te pelqeje ty eshte nje gje, qe nuk eshte ne mode eshte nje gje tjeter. Canta eshte Denny Rose, nje nga firmat e mia te preferuara dhe une e kam blere para tre vitesh dhe te them te drejten nuk jam aq e pasur sa te kem lluksin qe hedh dhe te nderroj cantat cdo vit ;)
      Po pres me padurim komentin tend te radhes! :D

      Delete
    2. hhhahahahahhha srz je e madhe. Edhe pse te km kritikuar njeeeee cikeee :P te premtoj dhe te betohem :P qe ky eshte komenti i pare qe bej ne blogun tend :P I km lexur edhe komentet e ashpera te asaj haterses, negatives :P dhe prandj une vendosa qe ti bj cik me te embla kritikat. une zakonisht jm person shh po shhh i mire, qe u bej qejfin te tjereve :P kurse me ty vendosa te shfryhem :P ok ke te drejte canta nuk hyn ne preferencat e mia fare po faree :P kurse sa per strecet: edhe une jam 1.73 e gjate km kembe super te gjata dhe me sa me kane thene jane perfekte, por une peer vete e km bezdi te vesh strecet se me duket sikur ekspozohem ca si shum :P dhe t km thene edhe kete tjetren, qe ndoshtaaaa kamera nuk te nxjerr mire dhe nuk te tregohen formt e verteta.
      P.S: I km tye bukura p.s-et e di :P aaaa dhe nje gjee... do behem edhe une me ktive te blogu yt dhe po le inicialet e mi qe tme kesh parsysh mos te me ngaterrosh me lloj lloj :P Xh.R

      Delete
    3. hhhhhhahahahah e paskam thene te posti tjt kte punen e kameres :P :P gjths te genjev nje cike, ishte komenti i dyte jo i pare qe beja :P

      Delete
  6. Aulona me pelqen shume kombinimi edhe pulovra e re. E gezofsh :)
    Nuk e di ne e kam gabim por ngjyra e bluzes eshte zhizhinge (ose ngjyre ushtarake)
    Ngjyra khaki eshte ngjyra e hurmase (sepse neve nga Berati hurmane e quajme ndryshe khaki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edhe une te njejten mendim kam; ku e gjeti Aulona ngjyren Khaki te bluza pasi me duket se eshte ngjyre ushtarake?????/
      Pavaresish, pasaktesise ne percaktimin e ngjyres, veshja eshte e kendshme e rehatshme dhe duket bukur
      lira

      Delete
    2. Dhe te mendosh qe gjoja e kontrollova ne internet, per ta verifikuar nese ishte mire percaktimi i kesaj ngjyre si khaki apo jo. Gjithesesi nga ky post mesova qe pervece qorre, qenkam dhe daltonike :D

      Delete
  7. Shume e bukur trikoja Aulona, sidomos per faktin qe esht dhe oversized :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pooo dhe mua prandaj me pelqeu shume, ngaqe eshte oversized :) Faleminderit per komentin!

      Delete
  8. Keto ngjyrat e ftohta, qe i quan ti, te shkojne shume me lekuren dhe tiparet dhe dukesh shume e qetesuar dhe rrezaton ngrohtesi. Me pelqejne cizmet dhe xhaketa ne vecanti. Te kam zili qe ja del me nje cante aq te vogel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pergjithesi une jam njeri qe fus gjithe shtepine brenda ne cante, sa here qe dal :D prandaj jam fanse dhe perdor cantat e medha. Aq sa shoqet e mia bejne shaka dhe me thone prandaj i ke krahet me muskuj ti, se te peshon 10 kile canta :D Gjithesesi, ne fundjave, kur kam lluksin te dale jo vetem e veshur me komode dhe pa tualet, por edhe te mos marre shume gjera me vete, perdor dhe cantat e vogla.
      Faleminderit per pershkrimin qe i bere "vetes time" :D Me pelqeu!

      Delete
  9. Ngjyre hurmash me pak fjale, se ashtu perkthehet edhe vete fjala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po pra po, tani e mora vesh une, por iku ai muhabet :P

      Delete
    2. Une kaq sa jam khaki njoh kete ngjyren e fotove me siper dhe vetem ne berat i thone hurmes kaki.aulona je korekt

      Delete
  10. Sa zili i kam vajzat qe ngjajne bukur me leggins (si ti ne keto foto) sepse mua nuk me shkojne fare :(
    U kenaqa me Thumbin, ne fillim pata thene qe Fatma e paska te lindur talentin per aktrim po tani po shoh qe po ja kalon ti (po shihja prezantuesen me iPad, hahahahahahahahha).Pas pak duhet te shkoj ne pune, para pune duhet pare nje video e Thumbit qe t'me shkoje pasditja duke buzeqeshur :D
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa te ndryshem jane njerezit, dikush thote sa bukur ngjan me leggings, e dikush tjeter me siper me thote mos t'i vesh se nuk me shkojne. Ne fakt edhe mua me pelqejne dhe duke lene menjane modestine, me pelqejne edhe si me ngjajne veshur. Mendoj se kam trup dhe kembe qe mund t'i vesh leggins, ose streccet, pa rrezikuar qe njerezit te ma bejne me gisht rruges.
      Sa i perket "Thumb"-it, gezohem shume qe ty te kemi ne listen e fanseve tona me te medha. Nese do te qeshesh me lot, shiko videon Stresi Vs Noizy! Jam e sigurte qe pas saj, do te humbesh respektin per mua :D hahahahaahahaha
      E sa i perket aktrimit, do ti qe po ma thone shume keto kohe dhe po filloj ta besoj vertet qe paskam talent :D :P

      Delete
  11. nderroji syzet alla Winx me dicka me te tipit "nerd glasses" do te shtojne me shume hijeshi dhe sdo te bejne te dukesh si nje 10 vjecare e rritur me hormone :D
    p.s bluza shume e bukur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahahahahahahahaha sa kam qeshur me kete komentin :D I papare krahasimi!

      Delete
  12. me pelqen veshja ne teresi, por mendoj se canta e vogel nuk i pershtatet... ndoshta ta provoje me nje cante maxi do ishte me OK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faleminderit per keshillen :) Te pershendes!

      Delete
  13. c'jane kto femra ziliqare mi aman, po mos te jen per ty qe ke nje trup te palestruar dhe kofshet me muskuj per ke jane per ata femra qe i kan kembet krejt celulit? un qe te pash live tek zumba ngjaje yll.
    ps: ishe yll dhe pa tualet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faleminderit shume e dashur, edhe pse me kete pjesen e fundit te p.s-ja s'jam shume dakort :P
      Perqafime!

      Delete
  14. Ou kur u bone kaq e bukur ti si s'te kam pa une? love the look ;)

    ReplyDelete
  15. canta ta prish punen!merr nje ne ngjyren e cizmeve dhe je ne rregull!;)

    ReplyDelete
  16. aulona ku mund ta gjej puntaten e thum qe flet per kengen e fiones,si e ka titullin dmth.te ndjek gjthmn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pershendetje. Nese e ke fjalen per puntaten ku flet per Fjolla Morinen dhe kengen "Fucking Bitch", e ke ketu linkun http://www.youtube.com/watch?v=rxVcpT7V7Gg&list=UUUmi1HpL68fbWIKQixlYpKw&index=18

      Faleminderit qe me ndjek :)

      Delete
  17. hahahhah e paskam shkrujt fjones :p .flm per pergjigjen :))))

    ReplyDelete
  18. me pelqen shum ketu,sidomos xhaketa pervecse sh e bukur,nje zgjedhje pefekte per strecet mbrapa ;). sh bukur dhe komode .miki

    ReplyDelete